Nemate vi ništa a mi ćemo imati sve!

I šta je bilo? Prošli izbori, prošli bojkoti, prošli prigovori, živi se u sramoti. El znaš šta sad treba da se radi? Beograd, Niš, ćutimo, tihi ko miš. Može se, može, samo nek se birači lože a onda odmor pa me pitaj za cenu struje u novembru. Ko je dobio otkaz, ko je dobio po tamburi? Tiću, dobro je! Ko je posetio Mileta a ko je posetio groblje? Biće bolje, biće bolje! E sad, ti mi kažeš da ćeš biti miran ko hipi bumer, jer, ono, ti si zaslužio da budeš poslanik, odbornik, ti si to izborio. E pa nisi, batice. Ti služiš nama a ne obrnuto. Tebe je narod izneo na leđima i postavio tu – malo što si ubo neke prave fraze i borbe a malo više što su toliko očajni da će glasati za bilo koga samo da ovog više ne vide. Al ti nas nemaš a i kad imaš -to je sve manje. Kad smo toga eto ga njegov tabor, 7K ljudi za svesrpski sabor. Koji srpski svet bre? Si nekad prešao granicu a ako jesi, šta si video? Samo Srbe? Ma nema veze, vidimo se kod Konja, tu ti je i on i Mile i srbovanje i Sićve da peva na kineskom i đipanje uz kolce pa ajd kući. Tek taj tripuje da ima sve – članovi sekte, repa, policija, murija i mafija. Gazda magacina svih Srba, bitno je de ima pirinča, sardina, graška, se sećate? Sve znaju, u sve se razumeju, sve poseduju, bez njih ni dinosaurusa ne bi bilo. Alo, i za njega glasa sve manje. Nije njegovo ono što prodaje, nije naše što grabi kad se zadužuje. Ma imamo mi vremena, zovi ga da ode kad otvori EXPO.
Još jednom: vlada nam huligan isti Gojko Sisa. Dovuče krvoloke u crnim majcama, povuče crtu pa nas sve nazove đanama: Oćeš da me oboriš? Oseti bes mojih pajvana! Vidi, neću ja da se borim protiv krađe izbora. Neće opozicija pa neću ni ja. Zgazili su poverenje naroda. Marš iza ćoška pa nek vide da li sam tao. Nek odu malo u tri šetalice. Ima da te obaram jer si to što si i jer si sve okupirao a ne zato što si slao neke jajare da švercuju glasove u kesama. I neću tada biti sam, i neće ti pomoći ni sva mafija ni sva murija ni da vaskrsne Slobina armija. Oborićemo te zbog svega jer nama treba sve a tebi neće ostati ništa a isto će ostati i onom što je nešto zaslužio i onom što te malo bojkotuje malo aminuje. Za ništa od čoveka ide ništa. Okej, ponesi četkicu za zube, sapun i mogu da ti donose pljuge i voće u tvorza.

OGNJEN KRINDŽOVIĆ

Leave a comment